skamliga förslag

Idag beslutade jag mej för att gå in och rensa i inkorgen på hotmail.
Hade fått ett mail av en msn kontakt jag inte knappt pratar med längre.
I mailet undrade han om han och hans kompis kunde få komma hem till mej och behandla mej som en prinsessa.
Det vill säga - trekant.
Där de skulle göra allt för att jag skulle njuta så mycke som möjligt.
Generat läste jag detta förslag gång på gång medan kinderna blev både varmare och rödare.
Än mer generat raderade jag mailet lite fint för att sedan brista ut i ett riktigt gapflabb.

Det hela började med (för att vara ärlig)
"Hej, jag och min bästa kompis som är två goa gubbar från götet skulle verkligen vilja ta hand om dej och din blå-gul-vita sexiga lilla rumpa!"

Skriver man verkligen sånt till främmande människor?
Ja, främmande människor, klart man har folk på msn man aldrig träffat!!



Typ så... Neeeeee, tack för erbjudandet snälla goa gubbar, men jag tror jag avstår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0