sms

Jag har en kompis, som jag har fruktansvärt roligt ihop med.
Under vårat 70minuters samtal igår, skrattade jag så jag grät flertalet gånger.
Nu är det sms, tårarna rinner.
Jag förstår dock att detta kanske är något som är roligt, internt, bara mellan oss två.
Men jag tänkte dela med mej ändå.

Namnen är borttagna och ersätts med ******

Sofie
- Vad hittar du på, mer än drömmer om *****?
jag
- onanerar förstås!
Sofie
- Att jag inte fattade det, vad dum jag är.
jag
- haha, ja, fan vad dum du är! Som att inte du gör det, Nej just det, jucka är det enda du har i huvet! Ordvits!!
Sofie
- Ja det har jag ju, tanke är alltid tanke, men tyvärr är jag på jobbet. Ses vi på torsdag?
jag
- klart vi gör.
Sofie
- Bra, måste ju spana lite.
jag
- ja gud ja, spana in bullen i skrevet!
Sofie
- För mycke i vägen, illa! Jag vill ju veta om bullen är verklig, man är ju som en brunstig älgko på vintern!
jag
- Brölar du lika mycke?
Sofie
- Absolut, du skulle höra mej. Gnider mitt huvud mot bordet!

Två blondiners torra humor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0