ur mitt perspektiv

Denna veckan är det jag som tilldelas denna kategori.

Det var alltför längesen jag delade säng med ett karl objekt och suget tränger sej på allt oftare.
Hade jag varit kille så hade jag runkat för längesen.
Men att vara tjej och pilla på sej själv?
Nja, det är inget vinnande koncept, jag ser liksom ingen sport i det hela.

På torsdag blir det Kinnarps. Då ska jag spana på grabbar i uniform, både hockeyhunkar, poliser, brandmän och inte minst ordningsvakter.
Jag kommer säkerligen, minst sagt skaka av att uppleva så mycke testostereon på samma gång.
När det dessutom är i uniforms-format, ja då finns inga gränser för vad fantasin hittar på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du med

2009-10-06 @ 22:11:43
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: jodå den har varit okej, själv?

2009-10-06 @ 22:25:25
URL: http://emmaabusiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0