fråga DoktorFransson



Hej Doktorn.
Jag har den senaste tiden sett mycke reklam på TV om analklåda.
Nu undrar jag - vad är det och hur får man det?
/Kalle

Hej Kalle.
Analklåda var en mycke ovanlig sjukdom i början på 1930-talet, och sjukdomen fick sitt stora genombrott först när italienarna började lansera pizza i vårt land.
Har du analklåda så sitter det runt(som du säkert hör) analöppningen, det kliar och utseendet påminner om salami.
Orsaken till att man insjuknar i analklåda är att man äter två veckor gammal(eller mer) pizza under soffan.
Så för att undvika analklåda föreslår vi att du äter din pizza försk, och helst på en tallrik.
Hoppas du är nöjd med svaret.
/DoktorFransson


Kommentarer
Postat av: undrande

jag är en halv kåt tjej på 22 vårar som undrar varför alla löskukar är styva om man bara är halv kåt skulle man ju klara sig med en halv styv ju eller jag har stort förtroende för dig dr fransson tack på förhand.

2010-03-21 @ 02:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0