konstiga samtalsämnen

När vi tillslut fick smaka på de nybakade bullarna så påpekade pappa att han snart skulle hem till tvätten igen och då började nästa konversation.
Jag - Jag ska tvätta imorgon.... igen...
Pappa - Gör du inget annat än tvättar? Det gjorde du ju igår.
Jag - Nej, men i lördags...
Pappa - Just det, pojkvännen var ju över natten då, är det därför du måste tvätta?
Jag - Ja alltså du vet... När det råkar hamna på täcket så blir det ju stora hårda fläckar när det torkar och det är inte så bekvämt att sova i... Får ju skavsår...

Cicci skrattade hysteriskt, och försökte verka oskyldig, precis som att hon inte hade en aning om att det blir hårda fläckar när det torkar..
Men jag är ganska säker på att hon faktiskt vet....

Och om ni undrar, så är det inte därför jag ska tvätta, men det kunde varit!
Min teori är, eftersom det är så tråkigt att tvätta så är det bättre att göra det ofta så går det mycke fortare eftersom man då inte samlar på sej lika mycke.
Min stora fasa är att tillbringa en hel dag i tvättstugan!


Kommentarer
Postat av: Malin

Blir så trött. Min blogglänk visar inte om du uppdaterar din blogg! Massa inlägg och läsa ifatt nu, fast va fan. Det gör inget, då börjar ju denna morgonen bra :P



haha.

2010-02-02 @ 14:20:32
URL: http://mittlivichicago.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0