är jag normal?

Jag får alltid någon form av paranoialiknande känsla när jag får sms, mail, facebookmail eller liknande.
Jag blir verkligen helt velig, knäna börjar skaka och jag kallsvettas.
På riktigt!
Verkligen den där infernaliskt vettskrämda känslan av att det ligger en hund, eller snarare en elefant begraven någonstans inom en radie av 3millimeter ifrån mej.
Jag kan få för mej alla möjliga saker.
Som att jag har blivit blockad från facebook, att min pojkvän vill göra slut, att hela mitt liv är en lögn och att jag egentligen är dotter till en indianhävding i Afrika.... och så vidare...
Jag vet inte varför dessa tankar uppkommer, men varje gång jag ser att någon har kontaktat mej indirekt får jag spasmer och efterföljande panik som skäljer över mej som en tsunami.
Inte roligt kan jag lova, inte roligt alls.

Fast jag överdrev nog en smula nu, men visst tusan blir jag nyfiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0