det här med ålder

Citerar Gustavsson

"En tjej får aldrig vara yngre än killens ålder, delat på 2, plus 9"

Det är alltså regeln för hur lågt en kille får gå i ålder om han vill ha en yngre tjej.



Då kommer den stora frågan vad som gäller som tumregel för oss tjejer.
Finns det någon sådan regel även för oss?
Oftast är det nog egentligen som så att man som tjej inte bör träffa yngre killar.
Man blir i dessa lägen alltid ifrågasatt.
Själv kan jag inte förstå varför man inte skulle kunna dejta en yngre kille.
Jag gjorde det personligen för inte alls så längesen och jag trivdes med det.
Vi var ungefär som 14åringar båda två.

Nu träffar jag för första gången en kille som faktiskt är av samma årsmodell som jag själv, en 86á som man så fint kallar det.
Skillnaden mellan 86án och 88án som jag träffade innan är inte så stor.
De är båda på ungefär samma mentala nivå.
Förlåt Gustavsson, jag vet att du läser... kanske Sandberg också, vad vet jag.
Hur som helst.
Själv är jag en vuxen "kvinna" i ett barns kropp, med ett barns sinne.

Så vad bestämmer egentligen vilken ålder som passar bäst när det kommer till partner?
Jag vet faktiskt inte.
Jag har nog egentligen ingen uppfattning om detta.
Jag vet bara att om någon säger, hon träffar en kille som är 6år yngre så kommer alltid följdfrågan -Vad ska hon med honom till?
Ja, det kan man undra.
Lammkött är ju en delikatess sägs det, själv yttrar jag mej inte om det.

Ett som är säkert däremot är, är magen glad så är människan glad.
Så man borde kanske helt enkelt bara gå på magkänslan!

So long suckers, nu ska jag antingen spela tv-spel eller sova.
Jag har inte riktigt bestämt mej än.


Kommentarer
Postat av: Den Där Gustavsson

haha nej Gustavsson tar inte åt sig, fast han tycker det är lite taskigt att bli jämförd med en 88:a.

2010-01-07 @ 04:34:05
Postat av: Angelica

jag överväger fortfarande om jag borde entra 90-talet..

2010-01-07 @ 21:12:27
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0