det här med godis

Godiset blir bara sämre och sämre hela tiden tycker jag.
Dåliga ursäkter om att ditten och datten gör det farligt vid överkonsumtion minskar smaken på det godis man som barn avgudade.
Ta till exempel hockeypulver.
Det var salt när man var liten, nu smakar det inte ett dyft.

Tacka vet jag snusklubbor, de är oförändrade, eller ja, om man bortser från det hutlösa priset på 2kr/st nu förtiden.
Smaken är densamma, och just snusklubbor är helt klart en gudagåva.
Rätta mej om jag har fel... eller nej förresten.
Just i denna fråga struntar jag blankt i om ni ogillar snusklubbor, isåfall borde ni skämmas.
Det är ungefär som att ogilla solen.

Snusklubbor i all ära, har en i truten just nu!


Kommentarer
Postat av: Angelica

haha fan vad jag älskar dig.. tänkte på det där med priset,, jag tror det har att göra med något som heter inflation men jag är inte riktigt säker då samhällskunskap inte var mitt favoritämne..

2010-01-07 @ 21:10:27
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0