fortsättning på föregående

En annan sak som stört mej väldigt på sistone är allt jävla tjöt om de stackarna på Haiti..
"gå med i denna facebook-grupp, vi skänker 2kr per medlem"
Jaha, och?
Det visade sej nyligen att det var någon Nekrofil förening bla bla bla osv.
Är ni så jävla dumsnåla och tror att det verkligen skänks två kronor per medlem enbart för att man går med i nån jävla grupp på facebook, då är det ju synd om er.
Dummare än så får man inte bli.
Skulle jag kunna så hade jag hamstrat 30.06 och gett mej på jakt efter alla er jävla rikspuckon.
Tycker ni så synd om dom, så skänk pengar på annat sätt, eller i bästa fall.
ÅK DIT!!!
För då vet ni att det verkligen går oavkortat till dom.

Mitt resonemang om Haiti är följande....
- Well, frankly my dear I dont give a damn!
Hade vi drabbats av jordbävning, hade dom då skänkt pengar till oss?
Inte en chans.
De hade varit helnöjda över att det inte drabbade dom för en gångs skull.
Och alla hemlösa alternativt arbetslösa vi har i vårt eget land då?
Dom bryr ni er minsann inte om....

Nej, vill ni göra nån nytta så anser jag att ni lika gärna kan ge en hundring, eller släng som det så fint heter enligt jönköpings-dialekten, till någon av de lokala alkisarna...
Skit sak samma, om ni frågar mej.

Feel free att tycka att jag är hur jävla dum ni vill.
I dont give a damn!


Kommentarer
Postat av: micke

nädå du är inte dum jag skänker inte en spänn heller för minst 80% går rakt ner i fickorna på alla rivaliserande ligor som styr området

2010-01-24 @ 07:18:08
Postat av: sofie

håller med dej Fransson!!! mys kvällen är ett faktum snart!!!!

2010-01-24 @ 22:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0