från cool till ocool

Riktigt studieinriktad kände jag mej idag när jag åkte till skolan, bärandes på en datorväska.
Det kändes som jag tillhörde världens coolaste studentförening och att jag var bäst på just mina studier.
Efter rejält pluggande hela dagen, som visserligen resulterat i att jag bara har en uppgift kvar, så känner jag mej ändå inte så jävla häftig längre.
Att vara student är jobbigare än man tror och efter att ha studerat olika religioner och deras syn på död, sjukdom och hälsa har jag bara fått huvudvärk.
Jag har lärt mej att jehovas vittne är ena konstiga filurer med en hel rad konstiga åsikter.

Jaja, jag har iallafall en datorväska...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0