gårdagens läkarbesök

Ni har väl läst om min misslyckade hockeydebut?
Det kan klassas som världens kortaste hockeykarriär för övrigt.
Hur som helst så fick jag igår kväll träffa doktorn som var mycke orolig över min menisk som jag redan sabbat för 10-11år sen genom fotboll.
Möjligtvis har jag även lite ledvätska i knät men det kan dom avgöra först i mitten på veckan då svullnaden lagt sej.
Så jag får fortsätta gå runt och vara halt och ha ont.
Men natten har iallafall tillbringats hemma hos Sofie, det känns väldigt bra att ha en personlig sköterska som tar hand om en, en betryggande känsla.

Ni ska nu få en hälsning av Sofie

Måste bara få påpeka att fransson har vart otroligt tapper i natt, första ronden gick bra, hon sov som en gris. knät såg fortsatt svullet ut, nästa obesrvation upptas igen klockan 01:30 då det var lögn att få ett vaket liv från fransson, blev en aning orolig över hennes fortsatta hälsa men fick en liten sömning blick till svar, vid klockan 03:00 hörs en svag röst: soooffiiiie, hokeyn!!! JA upp och hoppa kolla läget på fransson vilket låt stabilt. vi kollar hockeyn vilket resulterade i att sverige förlorade, men vad gjorde det franssons hälsa kändes viktigare i detta läge. god morgon sa vi sen somande vi. ´klockan elva fick ja stutsa upp ur sängen för att nervöst ta mig en titt på hennes knä. SVULLET, men ack vilken tapper tjej jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0