goding från gårdagen

Under bussresan till Jönköping igår försökte jag sälja Karlsson till några 16åriga pojkar som visat sej vara vänner till våra småbröder.
-Allt jag begär är en femma, sa jag.
-Bara en femma? Är hon på mellandags rea eller?
-Ja det kanske man kan kalla det.
-Åh, jag har bara en tjuga på mej, har du växel?
-För en hel tjuga så kanske du får lite extra av henne, fortsätter jag.
-Menar du det? Undrar 16åringen.
-Jo, vanligtvis brukar hon suga av folk enbart för att få något varmt i magen, ingen lyxhora det inte....

Stackars min Karlsson, vad snäll jag är mot henne ibland.
Nu har jag packeterat henne för att på måndag skicka henne med DHL till hennes nya 16åriga ägare.
Slit henne med hälsan, det har jag gjort i 11år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0