happy fucking new year

Nu ni, för er som inte voisste så är det 2+10 nu.
Och jag förbehååler mej rätten för eventuella stavfel
Snarare förekommande än eventuella.
Men det får ni tåla minsan era as, detta är en så kallad fylleblgog.
Jepp...
Det ör vid dessa tillfällen som Fransson är mer ärlig än vanligt.
Jag och Karlsson har vart på jääävligt kuligt partaj i centrala jönköpong.
På bussen till förorten slog det mej, en sak alltså.
Vem fan har bestämt att vi ska räkna i år?
Varför skulle dt inte lika gärna kunna vara dag 17865 från och med idag?
Fånigt påhitt va?!
Tyvker jag de.,

Nyårslöfte finns inga befintliga i hushållet på Brahegatatn.
Men jag lovade visst Karlsson en sak.
Nästa gång hon kommer hem så ska jag tydligen ha ett förhållande som inte baara är på facebook-låtsas, utan även  gäller i berkliga livetr..

Fan vad ja g stavar illa.....
Tjusningen det, med såna här inlägg, jag är ju bara människa även jag.

¨Men nu vet nu det
Så nu Tommyboy vet du det...

Ciao bellas


Kommentarer
Postat av: Angelica

haha jag älskar att du friar till tommy genom bloggen :P

2010-01-01 @ 12:15:41
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Tommyboy

haha ja nu vet jag

2010-01-01 @ 22:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0