just det ja...

Skolan ja.
Mina studier för denna terminen ser ut som följer.
Läsa
* Etik och livsfrågor
* Svenska A

Jag trodde faktiskt att jag hade slutbetyg i svenska A efter min kortvariga gymnasiekarriär, men så var tydligen inte fallet.
Detta resulterar i att jag nu, återigen, ska läsa Svenska A kursen.
Det gör inte mej så mycke, jag ogillar ju människor som på ett grammatiskt inkorrekt sätt våldtar svenska språket.
Men vad tror ni, tror ni jag kommer klara Svenskan?
Själv är jag lite tveksam, ni ser ju vilket dålig svenska jag har.
Skämt åsido, jag ska gladeligen ta tag i alla dessa subjekt och predikat.

Sen ska vi dessutom validera, som det så fint heter.
* Arbetsmiljö -säkerhet
* Vård och omsorg
* Social Omsorg

Resultatet blir med andra ord som så att jag validerar 400poäng på 3dagar.
Läser 2 kurser på totalt 200poäng på en termin.
Jag tror jag ligger bra i tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0