könsdiskreminering

Ett väldigt känsligt ämne, men efter en del funderingar under dagen känner jag numera ett tvång att ta upp denna fråga.

Ett talesätt
"Vägen till mannens hjärta går genom magen"

Jaha!?
Vägen till kvinnans hjärta går genom???
Plånboken skulle nog många vilja svara, och det stämmer nog på många tjejer, dessa lycksökerskor står och lurar i varenda hörn.
Jag vet själv ett par stycken.
Men när det kommer till mej, då går vägen till mitt hjärta minsann också genom magen.
En kille som kan göra jävligt god mat är det enda rätta.

"Jag kan va fattig, jag kan va rik, bara jag är det med dej"
You see??

9 av 10 söker stor plånbok, jag nöjer mej med matlagnings kunskaper!
Tur att vi alla är olika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0