men suck

Återigen, alla har vi väl ändå facebook?
Det är liksom ändå 2000-talets lunarstorm.

Nu håller ju alla på och kopierar diverse statusar innehållande
"om du har världens bästa barn/mamma/pappa/mormor/syskon etc etc.
Kopiera detta och klistra in på din status för att visa det"

Bla bla bla....

Om jag nu har världens bästa av något ovanstående, vilket jag självklart anser att jag har, så behöver jag fan inte bevisa det för någon av mina "facebook-vänner" och jag är helt säker på att vederbörande vet hur betydelsefulla de är för mej.

Jag är trött på att alla vill att det ska se så bra ut som möjligt, utåt sett...
Men jag ska säga er en sak, ni behöver aldrig hävda er utåt, och behöver ni det, så är något fel i era förhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0