min pappa

Min pappa, han var den roliga pappan.
Min pappa och Johans pappa var med oss på skolresa.
Min pappa var den coola pappan och satt med oss längst bak i bussen och höll om Johan och fick med alla andra på
- Johans pappa är homosexuell, homosexuell.....

Skämt åsido, jag gillar Björn Gustafsson men min pappa skulle nog inte göra nåt sånt.

Vad min pappa däremot gör är att rädda tv-stjärnor..


Det är min pappa på den lilla bilden, och på den stora uppe till höger...

Ja vad ska man säga, min pappa, min pappa....
Vilken hjälte


Kommentarer
Postat av: Pierre

Ja där ser man... Synd bara att personen som körde bilen är så förbannat pinsam...



Skönt att det finns hjältar lite var stans iaf ;)

2010-01-07 @ 21:53:17
URL: http://www.2easy.se
Postat av: manda

synd bara att dom ska överdriva allt så förbaskat!! jag höll oxå på att dö när jag backade in i en soptunna!!:) haha höll på att dö!! ok att de e läskigt att tappa kontrollen på bilen men jag höll på att dö!!

2010-01-07 @ 22:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0