ni undrar säkert vad jag sysslar med

Och egentligen har jag faktiskt inget svar på det.
Men om jag känner mej själv så är det som så här.

Ex. Jag är trött och skriver därför en massa oväsentlig smörja enbart för att ha något att sysselsätta mej med och för att kunna hålla mej vaken ett tag till.
Till eran stora förtjusning såklart, ni som gillar att läsa min oväsentliga skit.
Fast på sistone har den känts ganska väsentligt, eller har jag blandat ihop det med nåt jag läste i Aftonbladet?
Kan vara så..

Hur som helst.
Jag är trött och borde sova.
Men jag sitter i min bästa fotölj, invirad i mitt bästa duntäcke och dricker den bästa varma O´boyen ur den bästa muggen.
Kan det bli bättre?
Då är det ju inte så konstigt att man inte kommer i säng.

Å andra sidan kan det bero på att detta just blev inlägg nummer 493 och jag hoppades på jubileumsinlägg redan imorgon istället för på torsdag.
Så vad tycker ni vi ska ägna inlägg 500 åt?


Kommentarer
Postat av: Angiebangie

ägna det åt mig :) jag vill ha en krönika med mig somm huvudperson haha! Jag kommer h 14 feb och stannar hos pappa några dagar! boka in mig i schemat!

2010-01-12 @ 22:11:57
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0