nu ska ni få fundera lite...

Jag älskar att skriva, även om jag har svårt att komma på intressanta rubriker.
Jag lever annars ett ganska rubrikfritt liv så jag får fortsätta vara rubrikfri även på bloggen.
Anyway, nu för tiden har i stort sett alla en blogg som de kladdar i, skriver saker om sej själva som andra, många gånger inte har ett skit med att göra.
Detaljerade listor om hur man tillbringat sin dag, hur många gånger lille Egon 3månader har spytt och it goes on and on and on...
Ett evigt tjat om ointressanta saker.

Nu påstår inte jag att allt jag skriver är av den intressanta sorten, säkert tvärtom.
Jag skriver mest för att jag som sagt, älskar att skriva.
Ibland får jag för mej att läsa andra bloggar, men det är inte ofta jag återkommer till samma blogg, dag efter dag.
Antingen visar ni "Dagens outfit" eller "dagens lunch", och ärligt talat, jag skiter fullständigt i om ni har på er det senaste från typ NELLY.COM eller om ni äter typ världens nyttigaste sallad till lunch.

Snälla, skjut mej om jag blir sån.
Det är inte min grej, jag tillhör nog hellre kategorin som gärna gör narr av alla idioter som frenetiskt följer säsongens mode samtidigt som de jojo-bantar som galningar.
För oj, vilket kul liv ni verkar ha.
Nej, jag hänger hellre ut folk, mej själv, mina vänner, delar av familjen, fast på mitt egna ironiska lilla sätt.

Sen kanske det inte är något för vuxna att läsa, och även om jag nu faktiskt vet att Gustavsson läser med jämna mellanrum så kanske det egentligen inte alltid är så lämpligt för pojkvännen att läsa heller.
Risken är ju att det utvecklar en hel rad olika funderingar hos motparten, om huruvida jag är rättskapt eller inte, jag kan bespara er det och svara direkt att, NEJ, jag är INTE som jag ska..

Då kommer vi ju till det här med sexlivet.
Det är ju ändå något man absolut inte skämtar om, eller man bör inte skämta om det.
Jag är kapabel till det, oftast i närvaron av andra familjemedlemmar och gärna i samband med middagen.
Nu är ju inte min familj heller riktigt som dom ska, och prat om sex och diverse andra intima detaljer uppmuntras så länge de framstår som ironiska och de får fundera på om det sagda verkligen är sanningen.
Men åter till sex...
Man får heller inte lägga upp porrfoton eller skriva om ett riktigt roligt toalettbesök.
Då blir det också liv.
Skärpning säger jag!
Internet är ändå så pass öppet numera att jag kan slå vad om att om jag googlar tillräckligt länge och noga så kan jag bergis hitta nakenbilder på min tandläkare.
Fast, det hade känts lite skumt....

Hur som helst, jag har en del sjuka historier på lager.
HAr ni tur kommer ni få ta del av dom här.
Så här fick ni nu det 600de inlägget.
Grattis!


Kommentarer
Postat av: Angelica

det är ett stort big no no no att skriva om pojkvännen i bloggen. Jag och Patrik hade ett storgräl om det en gång under vårat korta och deprimerande förhållande, haha

2010-01-31 @ 10:16:08
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0