så här smart är jag

Jag har alltid inbillat mej att jag tillhör den smarta delen av befolkningen, men ibland händer det faktiskt, tro det eller ej, att jag ifrågasätter min intelligens och där igenom även anledningen till min exsistens.
Jag kom hem från gymmet för en stund sen, så fort jag klev in genom dörren så tänkte jag att ååh vad gott det ska bli med kaffe.
Sagt och gjort, jag satte på kaffe.
Ni som har en perkulatorbryggare vet att man häller kaffet i en rund metallskål.
Nu till dilemmat, jag hade glömt sätta dit den och istället hällt kaffet rätt ner i vattnet.
Det sägs visserligen att man blir vacker av sump.
Men med mitt redan tillräckligt vackra anlete så vågar jag inte chansa...

För hur jävla smart är man om man häller kaffet I VATTNET?
Kan man inte ens göra kaffe som är en av de mest simpla saker man gör om dagarna, nej, då finns det ingen anledning till varför man finns.

Jag är nu mycke besviken på mej själv.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0