*snyft*

Jag kan minsann också såna däringa datoriserade saker som ni ser enligt ovan.
Att uttrycka sina känslor mellan stjärnorna betyder att det är den tillfälliga sinnesstämningen.
Jag har tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt, tråkigt...
I can go on and on and on....
Men jag tror ni fattar, eller?
Jag dricker vin i min ensamhet, i brist på så pass mycke självdisciplin att jag istället tar mej till sängen.
Bristande självdisciplin...
Jag är skittrött men envisas i vanlig ordning med att sitta framför datorn.
Fast jag funderar faktiskt på att ta ett långt varmt bad och fylla på vinglaset lite.
Bättre vore det om Gustavsson var här och ville bada med mej...
Ojojojoj....
Varför jag dricker vin?
Efter en 5-1 vinst mot Rögle så förtjänar jag det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0