take a bow

I och med min fråga till er om vad ni vill läsa om i inlägg 500, så tänkte jag meddela att detta resulterade i en kommentar från min vän Karlsson som ansåg sej vara en så pass viktig del i mitt liv att jag borde dedikera inlägget till henne.
You wish, säger jag.
Men nummer 495 kan du få.
Denna Karlsson är en märklig figur.
Hon började sin brottsliga bana redan som tonåring då hon ljög för massmedia.
Släkt och vänner hade inga höga förhoppningar på det lilla svarta fåret.
Iår fyller Karlsson 24år.
10år senare kan man undra om hon lärt sej något sen högstadie tiden.
Jag är tveksam.
När hon för första gången såg min lillebror, då 6år gammal, sa hon att den oskulden skulle jag vilja ta.
Fortfarande säger hon att hon borde ligga med honom, trots det faktum att jag starkt tvivlar på att han är oskuld.
Karlsson har en sexuell avvikelse och gillar just 90-talister.

Trots alla dessa konstiga beteenden är hon den bästa vän man kan ha.
Jag vet, efter snart 11års erfarenhet att hon, trots sina resor till världens ände, alltid kommer tillbaka till mej.
Det mina vänner, det är vänskap.

Men säg inget om detta till henne, risken finns att hon blir lite rödblossig om kinderna när ni nu vet hennes djupaste hemligheter.


Kommentarer
Postat av: Angelica

hahaahahahaha I love you more than words can say <3

2010-01-14 @ 21:08:25
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0