the dentist

Om lite drygt en timme ska jag infinna mej hos tandläkaren.
Innan jul gick jag till tandläkaren för första gången sen jag fyllde 20år, med andra ord har jag i princip inte varit där på 4år.
Att jag då hade två hål som behöver lagas var ju ingen direkt överaskning.
Dock har jag inte känt av det.
Och varför jag inte gått till tandläkare kan jag egentligen inte svara på, det är väl enbart ren lathet från min sida.
Så det kändes som att det var dags nu, jag ska ju trots allt ha dessa tänder tills jag trillar av pinnen och lämnar jordelivet för den abstrakta och alternativa världen.

För om det är en sak man inte får av att vara född och uppvuxen i Gränna, så är det hela tänder.
Nej, tänk er själva....
Man praktiskt taget andas socker, så det här med att laga hål, det har jag gjort förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0