ushane mej

Att gå upp klockan 6 är verkligen påfrestande.
Jag skulle verkligen vilja ta ett snack med den som bestämde att man skulle gå upp så tidigt.
Hur som helst så ifrågasatte jag mej själv när jag vaknat till ordentligt.
När klockan ringde första gången kl.6 så tänkte jag
- Det måste vara en jävligt sorglig mardröm.. tryckte på snooze knappen och tänkte att - somnar jag om nu så ska vi se att klockan bara är 2...
Tyvärr så var det ju inte så.
Men det kunde varit, så ja, det var nästan som en mardröm att vakna imorse.

NOTE
Anonym kommenterade och undrade vad jag ska läsa.
Jag ska läsa till undersköterska på distans och hoppas kunna validera några av kurserna för att bli klar redan till hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0