våran redaktör

Efter en titt i inkorgen, upptäckte vi att där fanns att finna ett mail från vår redaktör, BlondinFransson her self.

"God kväll.
Återigen ber jag om ursäkt för hur denna blaska behandlats under dagen.
Anledningen till detta är att jag felade på ett helt mänskligt sätt.
Detta skyller jag på att vi drabbades av ett lokalt snöoväder och jag var vid tillfället mycke sinnesförvirrad.
Det vore mycke korkat av er att inte tro mej.
//BLondinFransson"

Snöoväder och snedsteg, det ska bli kul att höra nästa ursäkt som kommer från hennes mun.
På tal om annat.
Har du någon fråga till oss på redaktionen, eller rent av till DoktorFransson,
maila in den till oss på [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0