varför?!??

Ledsen och besviken, sitter jag återigen hemma, alldeles ensam.
Tur är väl det.
Tårarna nästa sprutar ur mina ögon och ingen hade haft förståelse över att jag grinar över ännu en förlust i ishockey.
Men så är det, till min stora besvikelse.
Vinner Linköping ikväll så är de dom nya serieledarna.
Hoppas Timrå är riktigt sugna på att piska skiten ur LHC så att vårt älskade HV får behålla sen första plats.
Och jag vet, det finns bättre saker att bekymra sej över än vilket lag som leder tabellen inför slutspelet.
Men i min värld är det i stort sett det enda som har betydelse.
September-April är hockeyn det jag lever för, på ett ungefär.

Då är det fan tillåtet att fälla lite tårar när HV förlorar mot ett sånt pisslag som SSK.....
Så resten av kvällen vill jag vara ifred.
Ring inte.... Stör inte..... Kom inte hit.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0