vill ni veta vad jag gjort idag?

Vill ni inte veta så får ni göra det ändå.
Jag ska hålla mej kortfattad eftersom det värsta jag vet är att läsa bloggar som detaljerat berättat om sin dag.
Vi kan väl summera dagen som så att jag inte gjort ett jävla skiiit.
Ätit en semla, druckit kaffe och agerat student och pluggat.
Plugga är väl det enda bra jag gjort idag, men imorgon kommer JRAB klockan 8 för att spola våra stammar och avlopp.
På lappen jag fick om det, stod det att jag skulle städa undan saker som fanns under diskbänken, men nej, det har jag faktiskt inte gjort.
Som vanligt är jag ute i sista sekund, det kan bli en lång natt eller en tidig morgon om jag inte reser mej upp och gör det nu.
Men jag känner mej sjäv vid det här laget, det kommer bli en sen natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0