vissa undrar och vissa undrar utan att fråga..

... Så för att underlätta för er som inte vågar fråga, men som ändå undrar.
"hur träffades du och Gustavsson?"
Jag ska nu tala om detta för er, det är faktiskt en ganska rolig liten historia som jag skrattar åt ibland.
Det hela började en lördagkväll, då jag och Sara skulle göra Jönköping.
Vi lyckades faktiskt ganska bra och snorfulla stapplar vi in på MAX på natten.
Sätter oss ner och äter när plötsligt något av det finaste jag sett vandrar in genom dörren.
Det var då Gustavsson.
Direkt började jag prata med honom, men eftersom jag inte minns vad jag sa så går vi inte in på detaljer.
Det jag minns är att han tvekade något kopiöst på att vi var jämngamla då han först trodde att jag var en 16åring som hade sin första fylla, ända tills han fick se leg.
Efter många om och men, satte sej Gustavsson och hans vänner jämte oss och då började jag limma prdentligt på honom...
Fransson - Har du ett plåster?
Gustavsson - Nej, vad fan ska du med det till?
Fransson - Jag skrapade mej på knät när jag föll för dej!!

Gustavsson såg inte road ut av mina raggningsknep och i efterhand säger han att raggningsrepliker inte funkar på honom, och speciellt inte när han är full.
Hur som helst, så var det så det gick till, och även om hans dåliga ursäkt till sitt dissande beteende är att raggningsrepliker inte funkar, så är det ju ganska tydligt att det gör det, även när han är full.

Så på skoj, frågar jag ibland om ett plåster och han svarar ointressant vad fan jag ska ha det till.


Kommentarer
Postat av: Malin i Chicago ;)

Hahaha! Du är ju så sjukt rolig :D haha

2010-01-18 @ 19:25:36
URL: http://mittlivichicago.blogspot.com
Postat av: Angelica

hahahahaa fan jag lyssnar nog inte tillräckligt noga på dig,, jag har hela tiden trott att ni träffades över en korv på statoil.

2010-01-20 @ 11:59:48
URL: http://angie1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0