abstinens

Nu är jag igång och kallsvettas igen, och humöret är i botten.
Denna gång har det inget med varulvsdrömmar att göra, inte heller PMS ligger bakom det hela.
Jag har nämligen inte druckit något kaffe idag, inte en enda kopp.
Vet ni hur det känns?
Nu är det inte så att kaffet är slut och jag inte har några pengar att köpa nytt med, för jag har både kaffe och cash om man säger så.
Men när jag vaknade idag så bestämde jag mej bara för att inte dricka något kaffe för att se hur det gick.
Mest för att jag annars säger att jag inte har något behov av att dricka kaffe, men tydligen så har jag det..

Imorgon ska jag dricka kaffe det första jag gör när jag vaknar.
Men nu får jag nog nöja mej med något blaskigt te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0