en ny epok

Förr i världen brukade jag skriva jubileumsinlägg när inlägget blev ett jämt hudratal.
Dessa inlägg fick till och med en egen kategori som hette just Jubileum.
Men efter alla mina blggpauser, och tappra försök att återuppliva blondinfransson så kändes ett jubileum just nu väldigt överflödigt.
Vad menar hon nu, tänker ni.
Jo, just detta inlägg är nummer 806 och kollar ni tillbaka sex inlägg så är det troligare att det handlar om just sex än något som skulle kunna anses tillräckligt fint skriver för att hamna i jubileumskategorin.

Nej, vi väntar på 900. Då lovar jag att det ska bli storslaget.
Kommer jag någon gång upp i 1000 inlägg, ska jag fira med en drink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0