hur diagnostiseras kronisk trötthet?

Tror nämligen att jag lider av det.
Efter att ha sovit dryga 12timmar är jag fortfarande lika trött.
Känner mej som en annan zombie helt enkelt.

Jag tror jag lider av kronisk trötthet, en sån som jag skulle lätt kunna sova dygnet runt.
Men vad ger kronisk trötthet för symtom?
Förutom trötthet då förstås.
Stänidig trötthet.

Isåfall har jag det..
Just nu försöker jag lösa detta uttjatade fenomen med kaffe, hinkvis...
Och för att inte verka otrevlig är väl ett godmorgon på sin plats, så GODMORGON!


Kommentarer
Postat av: J

Morgon.



Jag kan känna likadant. Oftast då jag sovit mycket. Då blir jag mycket tröttare och det beror ibland på vad man gör. Det kan vara ett h-e att vända.

2010-06-20 @ 15:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0