idag så..?

VIll verkligen skriva, orsaken till att jag inte gör det beror mer på bristande fantasi.
Har ingen aning om vad jag ska skriva om...
Det sägs att man ska skriva om saker som intresserar andra, men med tanke på världen vi lever i, eller samhället så är det enda som är av andras intresse just misslyckande eller att man mår dåligt.
Ja, isåfall har ni kommit helt fel.
Jag mår inte dåligt, kanske aldrig egentligen..
För den delen så misslyckas jag inte heller, mer än tänker konstiga tankar om att gå ut med datorns sopor vilket egentligen mest är ett tecken på att man haft alldeles för hög hjärnaktivitet under en lång period, vilket leder till trötthet..
Annars så skulle jag vilja säga att jag lever ett ganska perfekt liv, ganska felfritt.
Äckligt medelmåttigt beroende på vem man frågar.
Kanske rentav typiskt svenssonliv..
Men alltså, jag trivs..

Och tänk, av ren skit blev det ett helt inlägg till slut.
Trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0