ihjälkomna skall ni vara

Med tanke på att mitt läsarantal stigit med ungefär 150% dom senaste dagarna tänkte jag göra en kort presentation av mej själv, eller av den så fint kallade blaskan jag försöker driva.
Med blaskan menade jag blogg, ifall ni inte förstod.

Fransson, det är jag det, vissa av er vet vad jag heter mer, andra inte.
Av provokations skäl valde jag blondinfransson, alltså har det inget med min egentliga hårfärg att göra även om jag är blond.
Nej nej, det är mest för att driva med dom "stora" bloggstjärnorna.
Så om ni trodde att ni skulle hamna på ytterligare en blogg som handlar om kläder och nagellack så kan ni gå igen.
Har nog aldrig skrivit ett inlägg om varken kläder eller nagellack, helt ärligt så bryr jag mej inte om såna saker och det är inget som intresserar mej.

Istället skriver jag om saker som ibland kan irritera mej, saker som får mej att studsa som en annan bumbibjörn och ibland kanske det till och med står något om sånt som gjort mej illa till mods.
Mest är det nog mina udda funderingar, ibland kan jag skriva såna saker som aldrig borde fått se dagens ljus, sånt som ni kanske önskar att ni aldrig läst.
Men jag är den jag är, och har jag inte upplevt skam på 24år så lär jag väl inte göra det dom nästkommande åren heller.

Jag anser att man ska våga vara sej själv, och det är också därför jag bojkottar alla fjollmodebloggar med dagens outfit och annan skit.
Min åsikt är att dom gömmer både sej själva och sin dåliga självkänsla bakom modet..
Man måste våga vara annorlunda för att synas.

"Enda gången jag backar är när jag tar sats"

Och med det säger jag välkomna hit!


Kommentarer
Postat av: J

One of a kind!

2010-06-18 @ 23:16:51
Postat av: Koogan

Wow. Bor du här i Jönköping? Väldigt fin måste jag säga. :)



Har bild om du svarar till min mail. :)

Eller sök på min mail på face så ser du. :P smidigt

2010-06-18 @ 23:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0