jag har ett problem

Jag har alltid varit av den pedanta sorten, men efter att jag flyttade hemmifrån har jag utvecklat denna, ska vi säga ovana?
Minsta sandkorn så åker dammsugaren fram, och jo... jag dammsuger i ärlighetens namn varje dag, moppen behöver däremot bara arbeta varannan..
I våras putsade jag mina fönster, det var välbehövligt och dom blev skinande rena och jag njöt i fulla drag av den klara utsikten.
Nu har dock turisterna börjat erövra vår idyll och Brahegatan är högtrafikerad.
Detta leder självklart till att mina fönster mot Brahegatan är lika skitiga igen, och ger mej ångest, dom liksom hånar mej på ett ondskefullt sätt med all sin smuts.
Funderade på om jag skulle ta tag i det idag, innan det blir för varmt.
Måste ju ändå dammsuga.

Kommentarer
Postat av: J

Du kan få städa hos mig om du vill ;) :P

2010-06-24 @ 12:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0