men hoppsan då...

Nu går skam på torra land.
Jag har blivit så trött av att ingenting göra att jag seriöst överväger att gå och lägga mej redan nu.
Klockan är visserligen 22,41.. men hey, det är lördag, då ska man väl vara ute och svänga sina lurviga?

Nu är det ju dock som så, att jag har inga lurviga, någonting, vad det nu är som menas med att svänga sina lurviga.
Och skulle det vara så att det faktiskt finns folk ute just nu som är så pass lurviga att man faktiskt kan kolla på dom och konstatera att dom svänger sina lurviga, vad det nu är för nåt.
Ja, då vill jag inte vara ute ändå.

Det pratas om fint väder imorgon, bättre att vara pigg och glad då tycker jag.
Have fun, och så i vanlig ordning det gamla talesättet
-Gör inget som inte jag hade gjort!
Och om detta baseras på saker jag inte skulle göra så behöver ni inte vara oroliga, det finns nog inte många saker som jag inte skulle göra, så era spelytor är med andra ord gigantiska.

Med det säger jag godnatt, eller som man säger på utrikiska gutten nacht (?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0