mer nytt?!

Funderar på att lägga till ytterligare en kategori.
Vi kan ju ha en provperiod.
Vad jag hade tänkt mej var "veckans krönika"...
För ett tag sen så skrev jag och skickade en krönika till den lokala gratistidningen jönköpingNU, svaret löd att dom gillade den fast att dom inte behövde nya krönikörer för tillfället men att dom skulle återkomma.
Är det något jag vill åstadkomma i mitt liv så är det just att få en krönika publicerad, sen skulle min skrivarlust fått den uppmärksamhet den så länge suktat efter.
Frågan är då, vad som skulle hända med mej, kanske skulle jag tröttna?
Hur som helst, ska försöka fila lite på detta så ser ni själva när denna förändring sker.

Kommentarer
Postat av: J

Skulle vara jätteintressant att läsa :)

2010-06-21 @ 23:10:43
Postat av: J

Skickar du den till mailen? :)

2010-06-22 @ 02:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0