usha mej

Har varit hos tandläkaren idag.
Det började förra veckan med att jag fick ont i en av visdomständerna, värre blev det under helgen förutom i lördags då jag bedövade skiten med spriten, vilket funkade utmärkt!
Men igår var det för jävligt, idag likadant.
Dock drog dom inte ut den, utan spolade bara rent runt om och går det inte över så får jag komma tillbaka och dra ut den.
Vet egentligen inte vilket jag föredrar, dra ut den låter så hastigt och smärtsamt men får den sitta kvar finns ju risken att det kommer tillbaka igen, vilket inte heller är så jävla kul.
Smaken i munnen är någon snuskig blandning av var och blod och jag vill inte veta hur många tuggummi jag tuggat de senaste dagarna.
Tuggummi är visserligen svårt i detta tillstånd då den enda mat jag egentligen klarar av är soppa.

Fortsätter det så här så kommer jag svälta ihjäl, jag gillar nämligen inte soppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0