3-1

Det är ställningen i kvartsfinalserien.
För både HV och Frölunda.
På fredag är det hemma match för oss igen och då får Timrå säga hejdå för denna säsongen.
Förhoppningsvis får även äckliga LHC slänga in bagen eftersom jag innerligt hoppas att frölunda vinner också.
Den ultimata finalen är HV71-FHC och ska jag vara helt ärlig så skulle jag inte ens bli bitter om HV förlorade guldet till FHC.
Utöver HV så är frölunda det enda laget som förtjänar ett guld.
VIlket visserligen kan bero på att matcherna oss emellan alltid är roliga, trevliga och i stort sett aldrig innehåller bråk.
Hoppas tänker jag göra.
Jag gillar göteborg, och jag gillar goa gubbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0