är ni kvar?

Ni trodde väl inte att jag taghit ännu en bloggpaus?
Nej då, självklart inte.
Detta är ju vad jag skulle vilja kalla tidernas bästa blogg comeback.
Glöm liksom alla fjompiga comebacker gjorda av Foppa och diverse andra idrotts utövare.
Denna, just denna comebacken kommer bli slående lik en studsboll som studsar sin väg in i atmosfären.

Och är ni riktigt snälla ska ni kanske till och med få ta del av alla mina hemligheter jag sysslat med sen senast vi hördes.
Ja alltså inte igår utan innan pausen.
Dessutom är Doktorns brevlåda full, så om ni återkommer innan läggdags ska ni få läsa om varför intimleksaker alltid är hårda, även om man bara är halvsugen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0