hur obstinat Fransson egentligen är

För fåtalet veckor sedan satt jag och pratade med en person vi inte nämner vid namn.
Denna person satt och pratade om sin viktnedgång, träning med mera.
Personligen tycker jag inte om att lyssna på sånt här snack och klämmer därför till med att jag ska skaffa magrutor till sommaren.
Personen i fråga, som inte vet vad ironi är, tittar på mej med sina mest skeptiska ögon och utbrister LYCKA TILL!!

Då, eftersom jag fick skeptiska reaktioner, känner jag ett visst tvång till att motbevisa personen i fråga och iallafall göra mitt bästa för att kanske åtminstone ha en liten tillstymmelse till iallafall ett 4-pack.
Så de senaste två veckorna har för min del inneburit en hel del träning.
Och nej, denna gången har jag inte tappat motivationen, jag kämpar på varje dag.
För är det något jag inte gillar så är det när vissa personer tror sej veta att man inte kan klara av det.
Till saken hör att jag klarar allt som andra inte tror att jag kan.
Att motbevisa folk är bland det roligaste jag vet.
Så med konstant träningsvärk stapplar jag mej nu framåt, genom veckorna, mot sommaren för att motbevisa denna skeptiska filur.

Och efter två veckors träning vill jag påstå att jag kommit en bit på väg!?


Det är alltså nu ni ska säga hur bra jag är och peppa mej in i det sista!


Kommentarer
Postat av: Pierre

Till en början så verkar ju personen som sa det till dig inte känna dig. DUMT att ge dig en utmaning om jag själv får säga.



Att du löser målet ser jag som en självklarhet då du är en av de mest envisa människor norr om Huskvarna ;) haha



Rakt in i kaklet, kör på!

2010-03-22 @ 17:51:19
URL: http://www.2easy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0