the return of the king

Med en sån rubrik borde jag ju egentligen skriva någon passande och jätte klyschig text.
Personligen är jag inte så klyschig och ni som läser och återkommer är med största sannolikhet av samma skrot och korn som jag själv.
Så istället tänkte jag hälsa er välkomna tillbaka med ett riktigt surt skämt i bästa Fransson anda.

"Vad får man om man korsar PMS med GPS?
En förbannad kärring som hittar dej överallt"

Utöver detta kan jag ju även uppmärksamma er om att HV71 nu leder sin kvartsfinal serie med 2-0 i matcher mot Timrå IK.
Vilket innebär att Challe Berglund gråter blod.

All jävla helvetes snö har så gott som försvunnit(åtminstone häften)
men i veckan som kommer ska det bli +10grader, iallafall om man ska lita på www.yr.no ´s tillfälliga prognos.
Isen på Vättern börjar också släppa och i veckan kände jag för första gången detta året den utomordentligt underbara lukten av koskit, den typiska vårlukten.

Annars så pluggar jag fortfarande.
I ett lugnare tempo.
Är nu inne på psykologi, vilket är den sista kursen innan jag avslutat två terminer sen jag började 18de januari.
Får väl tillägga att jag bara fått MVG hittills.

Det var alles for today.
Have fun kiddos, det ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0