big failure

Tydligen så är jag tillbaka här, samma gamla Fransson i samma gamla blogg.
Trots beslut om att lägga ner med diverse påtryckningar från omvärlden att återuppta det här.
Jo, jag är tillbaka.
Efter en rad olika beslut gällande mej själv, mitt liv och min omgivning har jag insett att jag är en skrivare.
Jag måste skriva.
Skriver jag så mår jag bra.
Får jag feedback så blir jag ännu gladare.

Men nu återupptar vi det.
Jag ska återigen upprätthålla ordningen.
Doktorn är tillbaka, redaktionen är tillbaka och självaste jag, BlondinFransson är tillbaka.

Enjoy!
Och kom ihåg...
Det går inte ALLTID som man tänkt sej.


Kommentarer
Postat av: elin

tjoho kul!!!



me like!! kramens!

2010-05-22 @ 20:39:10
URL: http://santacrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0