cant really do this

Jag suger, inte så där sugit som fjortisar med idomin"kukssugar" läppar som bröstar upp sej i webcameran samtidigt som de försöker sej på att göra en pussmun.
Allvarligt, vad är det för fel på dessa tjejer?
Dom gör verkligen bara narr av sej själva.
Nej, jag suger på ett mer... vad ska man säga.. !?
5kilo´s polkagrisklubba aktigt sätt...
Har ni någon gång sett en sån på riktigt så vet ni hur stora dom är, då kan ni ju förstå att man bara suger och suger utan att egentligen komma någonvart.
Det är som jag..
Suger och suger, alltså... vill bara påpeka för er att idag är en sån dag då jag inte kommer bli klar med något!
Startat ett projekt i köket som innefattar städning och rensning av ALLA skåp..
Varför började jag ens?
Det är som med polkagrisen, den kan man suga på, år efter år...
Ungefär lika lång tid som det kommer ta för mej att bli klar.

Nehe, nu ska jag äta gröt och dra ut på tiden ännu mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0