det här med beslutsamhet

Den som uppfann beslut borde verkligen ta sej i kragen och dränka sej, kanske rentav hoppa framför tåget.
Här vill jag inte ha den människan.
Jag har för tillfället en rad olika beslut som jag måste tag i.
Denna morgon blev inte riktigt som jag tänkt mej och den eventuella flytta från småstan till "storstan" kanske blir av fortare än jag räknat med.
Det måste nästan bli efter "sommarlovet", annars får jag nog ta och vänta ett halvår, eller två...

Dessa dilemman, ibland är det minsann synd att saker och ting förändras.
Som att man växer, jag hinner inte med mej själv.
Jag utvecklas lika fort som ett barn.
Om det är till dey positiva eller negativa tänker jag dock inte diskutera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0