det här med bloggandet

Det bästa med att "blogga" enligt mej är egentligen att av alla er som läser skiten så är det säkert bara ett fåtal som känner mej.
Jag är ingen felfri person, jag har mina brister precis som alla andra.
Jag har sjukdomar, krämpor, dåliga dagar och diverse andra bekymmer.
Men det vet inte ni.
Alltså kan jag hålla mej till att bara skriva om saker som inte är så personliga.
En personlig blogg är egentligen ganska tråkig, hela mystiken försvinner.

Dom enda bloggar jag läser är dom som liknar min egen.
Mycket humor, som bör tas med en nypa salt.
Konstiga funderingar över allt mellan himmel och jord.
Projekt, som jag skulle vilja ta tag i en gång för alla.

Jag har test skrivit en krönika och ska skicka in den till en tidning.
På deras hemsida står det att om man är intresserad så är det bara att skriva en krönika och skicka in, man måste chansa.
Jag älskar ju att skriva.
Och av den anledningen ska jag även återuppta min revolutionerande bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0