tjugohundratio nollnio nollfyra

Har ni aldrig någonsin funderat över det här med kärlek?
Jag gör det, faktiskt ganska ofta om jag ska vara ärlig.
Det sägs att det finns en för alla, men helt ärligt som försvann mitt hopp för längesen.
Jag har accepterat att jag aldrig kommer hitta en kille som jag står ut med längre än 3månader.
Hittills under mina 24 levnadsår har jag faktiskt aldrig träffat en kille jag stått ut med längre än så.
Det är ganska kört för mej va?
Nej, tre månader är nog tillräckligt för mej, även om jag efter dessa tre månader har lite svårt att uttrycka att jag inte längre vill, nej, då är jag tydligen för snäll..
Förresten, så skippade jag blondinskiten för en dryg månad sen.
Numera är jag brunett, och jag har lika roligt.
Ännu en klyscha med andra ord.

Kommentarer
Postat av: J

Ínte för att jag vet något om det, men jag tror det är bäst att inte leta aktivt och istället upptäcka, därför är det väl bra att vara social och träffa nya människor hela tiden. Bara en liten teori.

2010-09-05 @ 02:35:57
Postat av: Anonym

Kärlek är som skuggan

vill du nå den så flyr den

vill du fly så följer den dig.

2010-09-05 @ 03:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0