tjugohundratio nollnio nolltre

Som vanligt tänkte jag skriva något alldeles utomordentligt bra, riktigt klyschigt.
Men att bara tro en sån sak är numera en klyscha.
Jag har verkligen ingen fantasi kvar.
Eller ja, fantasin i sej är det inga fel på, utan mer att få det till ord...
Hjärnan jobbar för fullt, dock är det en massa rappakalja där efter att ha läst alldeles för många kurser samtidigt.
Svenska B, omvårdnad och medicinsk grundkurs gör att allt som snurrar i skallen på mej är hur många prefix oxh attribut det finns i en medicinsk mening, eller en omvårdnadsdokumentation.
Så det enda jag egentligen kan säga, eller skriva, är...
Jag hoppas att alla grammatiska och medicinska termer inom kort försvinner ur mitt huvud.
Huvudvärken är numera konstant, alvedon hjälper inte.
Redbull/vodka är snart en beprövad metod mot huvudvärk, för även om det dagen efter kan framkalla värk, så botar den faktiskt tillfälligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0