tjugohundratio nollnio nolltvå

Kan man hjälpa att man ibland bara får en sån jävla lust att skriva?
Något riktigt, riktigt onödigt till och med?!
Och vad är mer provocerande i tider som dessa än att faktiskt stå upp för sin åsikt när valet närmar sej?
September 2006 kommer jag ihåg, 20år gammal hade jag lagt min första "riktiga" röst i det "riktiga" riksdagsvalet.
Med spänning satt jag och kollade på valet, ju fler röster som räknades, desto mer spänd blev jag.
Men för varje röst som räknades som ökade ledningen, och äntligen fick man en riktig statsminister.
Detta är iallafall min åsikt, och alla får stå för sin egen, tack vare att vi lever i ett land där det råder yttrandefrihet.
Eller ja, till viss del...
Visst blev moderaternas första regerings år, kanske inte riktigt som dom tänkt.
Men jag tror knappast det varit bättre med en sosse regering, bestående av lata jävla svin som hela dagarna sitter på sina breda arslen.
Hey, min åsikt, återigen.
Nu är det dags igen, och moderaterna ska vinna!
Världsekonomi krisen går inte skylla på dom, vilket många gör omedvetet.
Dåligt med jobb osv, i samband med regeringsbytet.. men som sagt, världsekonomi kris, hade inte spelat någon roll vem som än hade makten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0